2012. február 29., szerda

Rövid bejegyzés a végéről

Tavasz (további képek itt)
Szombaton kitaláltam, hogy veszek magamnak táskát, de végül nem vettem, mert habár átugrottam érte Weimarba, mert ott láttunk jó Tündi-táskát, de a bolt be volt zárva. No, sebaj, elmentem a Weimari Helytörténeti Múzeumba, megnéztem egy bábkiállítást (kirázott a hideg tőle), sétáltam a parkban, majd leültem egy padra nézni a kacsákat. Ettem Thüringer Wurstot meg quarkkuchent. Előtte Anikóval ebédeltem, mert az jó. :)

Schiller sírja, semmi felesleges sallang (további képek itt)
Vasárnap találkoztam Sibyllével, a tutorommal, aki megosztotta velem, hogy mit is kell csinálnunk elmenetel előtt. (Exmatrikulálni, kijelentkezni a városról, lezárni a bankszámlámat.) Aztán javasolta, hogy ugorjak be az egyetemre exmatrikulálós lapért, mert hátha nyitva van. És vasárnap nyitva volt az egyetem, bementem. Vettem magamnak papírt, és meghallottam A zenét. A japán karmester épp próbált, és beültem kicsit a próbára, mert lehetett. Olyan kellemes volt. Többet kellett volna hangversenyre járni itt.
Weimar (további képek itt)

Jena, Volkshaus, Konzert, Tündi (további képek itt)
Hétfő éjjel pedig azt álmodtam, hogy az utolsó öt percben pakolom össze a cuccomat... Rémálom, szóval inkább időben elkezdem.

Van kollégiumi helyem otthon. Fantasztikus!

Kijelentkeztem az egyetemről, most éppen várom a Hausmeistert, hogy csekkolja a tisztaságot és visszakapjam a kauciót. Délután feladjuk a pakkot, meg pakolok...

Tegnap voltunk koncerten Anikóval, jajdejóvolt.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Tündi!
    Köszönöm szépen a jénai, németországi élménybeszámolókat, nagyon élveztem, a sok-sok fotónak külön örültem.
    Kurbli külön színfolt volt, nagyon kedves, vidám menyét. ;)
    Kellemes hazautat, vidám megérkezést!
    Judit (néni?) :)

    VálaszTörlés
  2. Azt elfelejtettem megírni, hogy a további fotókat ennél a bejegyzésnél most éppen nem látni.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, ma már látni az albumot is! :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Judit (néni?)! :)
    Köszönöm a pozitív visszajelzést, örülök, ha tetszett. :) Még van néhány dolog, amit le szeretnék írni, van még bennem szó, szóval elképzelhető, hogy lesz még bejegyzés.

    VálaszTörlés